Biznes i Usługi - Lublin i okolice
Dodano: | 2015-05-21 |
Miejsce: | Lublin i okolice |
Przy kontakcie powołaj się na serwis Lubliniak.com.pl
|
PROJEKT AKADEMIA ZARZĄDZANIA
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Dofinansowanym
PROJEKT AKADEMIA ZARZĄDZANIA
Korzystając ze szkoleń otrzymują Państwo:
Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
Certyfikat ukończenia szkolenia
Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
Podniesienie efektywności pracy zespołu
Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama
Szczegóły projektu:
1. Celem projektu jest podniesienie efektywności zarządzania zasobami ludzkimi wśród mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
2. Projektem objęte są przedsiębiorstwa mające swą siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polski.
3. Projekt uprawnia przedsiębiorstwo do skorzystania z dofinansowanych szkoleń: Akademia Zarządzania 1 dzień lub Akademia Zarządzania 2 dni.
4. Koszt szkolenia Akademia Zarządzania 1 dzień(8 h zegarowych) po dofinansowaniu wynosi 1800 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
5. Koszt szkolenia Akademia Zarządzania 2 dni (2 x 8h zegarowych) po dofinansowaniu wynosi 2900 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
6. Projekt trwa od 01.02.2015 do 30.06.2015 lub do wyczerpania miejsc w projekcie.
7. Miejsce szkolenia – siedziba danego przedsiębiorstwa na terenie Rzeczpospolitej Polski – salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający.
8. Program zostanie dopasowany do specyfiki grupy oraz branży Zamawiającego. Moduły szkoleniowe zostały opisane w osobnym zapisie projektu.
9. Realizacja – przedsiębiorstwa zainteresowane projektem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia do projektu. Na jego podstawie zostanie przygotowana indywidualna umowa.
Formularz zgłoszenia na www.perspecta.pl w zakładce Szkolenia Dofinansowane.
Moduły szkolenia:
PROJEKT AKADEMIA ZARZĄDZANIA 1 DZIEŃ
ROLA PRACOWNIKÓW FIRMY
Wprowadzenie. Zakres obowiązków i odpowiedzialność uczestników szkolenia w kontekście zarządzania i kierowania zespołem. Kluczowe kompetencje pracowników. Tworzenie indywidualnych wykresów kompetencyjnych pracowników – analiza mocnych i słabych stron w nawiązaniu
do własnego poziomu umiejętności zarządzania.
SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE
Skuteczna komunikacja w biznesie, komunikacja w relacjach przełożony/podwładny, wywieranie pozytywnego wrażenia, teoria okna komunikacyjnego, efektywne metody komunikacji, trening aktywnego słuchania, pytania zamknięte i otwarte oraz ich wpływ na pracownika, parafraza, dowartościowywanie, trening autoprezentacji.
ASERTYWNOŚĆ I WYWIERANIE WPŁYWU
Zasady asertywności, zachowania bierne, asertywne, agresywne i manipulujące oraz ich wpływ na pracowników, budowanie pewności siebie, indywidualne treningi budowania pewności siebie, techniki asertywności, zdarta płyta, komunikaty typu JA, asertywna odmowa, asertywna krytyka, metoda jujitsu, różnica pomiędzy asertywnością, a wywieraniem wpływu, zasady wywierania wpływu m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji. Wpływ manipulacji na pracownika.
MOTYWACJA I DELEGOWANIE ZADAŃ
Rodzaje i funkcje motywacji, skuteczne motywowanie pracowników, treningi motywacyjne, szukanie przyczyn braku motywacji u pracowników, promowanie i nagradzanie działań grupowych, aktywne uczestnictwo lidera w pracach grupy, motywowanie a stymulowanie pracowników, wpływ osobowości człowieka na motywowanie, rodzaje motywatorów.
SYTUACJE TRUDNE W PRACY ZESPOŁOWEJ
Trudne sytuacje w pracy zespołowej i jak im przeciwdziałać (brak jasno określonych celów działania zespołu, zjawisko rozproszonej odpowiedzialności, tworzenie się atmosfery rywalizacji między pracownikami, konflikty w grupie, zjawisko konformizmu w grupie), lider jako mediator sporów, trening radzenia sobie w trudnych sytuacjach na stanowisku lidera (umiejętne przekazywanie złych wiadomości, tworzenie właściwej atmosfery w zespole, radzenie sobie w sytuacji lider kontra grupa).
PROJEKT AKADEMIA ZARZĄDZANIA 2 DNI
ROLA PRACOWNIKÓW FIRMY
Wprowadzenie. Zakres obowiązków i odpowiedzialność uczestników szkolenia w kontekście zarządzania i kierowania zespołem. Kluczowe kompetencje pracowników. Tworzenie indywidualnych wykresów kompetencyjnych pracowników – analiza mocnych i słabych stron w nawiązaniu
do własnego poziomu umiejętności zarządzania.
SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE
Skuteczna komunikacja w biznesie, komunikacja w relacjach przełożony/podwładny, wywieranie pozytywnego wrażenia, teoria okna komunikacyjnego, efektywne metody komunikacji, trening aktywnego słuchania, pytania zamknięte i otwarte oraz ich wpływ na pracownika, parafraza, dowartościowywanie, trening autoprezentacji.
ASERTYWNOŚĆ I WYWIERANIE WPŁYWU
Zasady asertywności, zachowania bierne, asertywne, agresywne i manipulujące oraz ich wpływ na pracowników, budowanie pewności siebie, indywidualne treningi budowania pewności siebie, techniki asertywności, zdarta płyta, komunikaty typu JA, asertywna odmowa, asertywna krytyka, metoda jujitsu, różnica pomiędzy asertywnością, a wywieraniem wpływu, zasady wywierania wpływu m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji. Wpływ manipulacji na pracownika.
BUDOWANIE ZESPOŁU
Miejsce i rola zespołów w organizacjach, mocne strony pracy zespołowej, różnice między grupą
a zespołem, kryteria wyboru dobór ludzi do zespołu, cechy efektywnego zespołu, wywieranie wpływu przez grupy- psychologia relacji, władza i wpływ lidera na zespół, role zespołowe i ich wpływ
na zespół.
LIDER W ZESPOLE
Kreowanie cech profesjonalnego lidera, sylwetka lidera i jej wpływ na pracowników, funkcje zarządzania, style kierowania. Indywidualny wykres kompetencyjny uczestników szkolenia jako lidera zespołu. Zasady savoir vivru w biznesie, etykieta biznesu, znaczenie kolorystyki w kontakcie
z pracownikami.
MOTYWACJA I DELEGOWANIE ZADAŃ
Rodzaje i funkcje motywacji, skuteczne motywowanie pracowników, treningi motywacyjne, szukanie przyczyn braku motywacji u pracowników, promowanie i nagradzanie działań grupowych, aktywne uczestnictwo lidera w pracach grupy, motywowanie a stymulowanie pracowników, wpływ osobowości człowieka na motywowanie, rodzaje motywatorów.
NEGOCJACJE
Negocjacje w biznesie, cechy skutecznego negocjatora, prowadzenie negocjacji z przełożonymi
i podwładnymi, techniki negocjacyjne, trudne momenty w negocjacjach, negocjacje indywidualne
i zespołowe. Indywidualne treningi negocjacyjne uczestników szkolenia.
SYTUACJE TRUDNE W PRACY ZESPOŁOWEJ
Trudne sytuacje w pracy zespołowej i jak im przeciwdziałać (brak jasno określonych celów działania zespołu, zjawisko rozproszonej odpowiedzialności, tworzenie się atmosfery rywalizacji między pracownikami, konflikty w grupie, zjawisko konformizmu w grupie), lider jako mediator sporów, trening radzenia sobie w trudnych sytuacjach na stanowisku lidera (umiejętne przekazywanie złych wiadomości, tworzenie właściwej atmosfery w zespole, radzenie sobie w sytuacji lider kontra grupa).
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
e-mail: biuro@perspecta.pl
tel: 58 746 38 41