Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług - korzystanie z serwisu oznacza ich akceptację. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
CaloscGora

Ogłoszenia Lublin

Mieszkania, Praca, Ślub, Usługi

Lubliniak.com.pl - witamy

Biznes i Usługi - Lublin i okolice

Dodano:2015-05-21
Miejsce: Lublin i okolice

Przy kontakcie powołaj się na serwis Lubliniak.com.pl

PROJEKT AKADEMIA SPRZEDAŻY



Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Dofinansowanym

PROJEKT AKADEMIA SPRZEDAŻY

Korzystając ze szkoleń otrzymują Państwo:
 Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
 Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
 Certyfikat ukończenia szkolenia
 Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
 Podniesienie efektywności pracy zespołu
 Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
 Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama

Szczegóły projektu:
1. Celem projektu jest podniesienie efektywności zarządzania zasobami ludzkimi wśród mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
2. Projektem objęte są przedsiębiorstwa mające swą siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polski.
3. Projekt uprawnia przedsiębiorstwo do skorzystania z dofinansowanych szkoleń: Akademia Sprzedaży 1 dzień lub Akademia Sprzedaży 2 dni.
4. Koszt szkolenia Akademia Sprzedaży 1 dzień(8 h zegarowych) po dofinansowaniu wynosi 1800 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
5. Koszt szkolenia Akademia Sprzedaży 2 dni (2 x 8h zegarowych) po dofinansowaniu wynosi 2900 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
6. Projekt trwa od 01.02.2015 do 30.06.2015 lub do wyczerpania miejsc w projekcie.
7. Miejsce szkolenia – siedziba danego przedsiębiorstwa na terenie Rzeczpospolitej Polski – salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający.
8. Program zostanie dopasowany do specyfiki grupy oraz branży Zamawiającego. Moduły szkoleniowe zostały opisane w osobnym zapisie projektu.
9. Realizacja – przedsiębiorstwa zainteresowane projektem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia do projektu. Na jego podstawie zostanie przygotowana indywidualna umowa.



Formularz zgłoszenia na www.perspecta.pl w zakładce Szkolenia Dofinansowane.





Moduły szkolenia:
PROJEKT AKADEMIA SPRZEDAŻY 1 DZIEŃ
ROLA PRACOWNIKÓW
Wprowadzenie. Zakres obowiązków i odpowiedzialność uczestników szkolenia w kontekście obsługi Klienta i sprzedaży. Kluczowe kompetencje pracowników. Tworzenie indywidualnych wykresów kompetencyjnych pracowników – analiza mocnych i słabych stron w nawiązaniu do własnego poziomu umiejętności obsługi Klienta i sprzedaży.

KOMUNIKACJA JAKO PODSTAWOWY ELEMENT OBSŁUGI KLIENTA
Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę. Kanał wzrokowy, kinestetyczny, słuchowy – dopasowanie słownictwa w dialogu bezpośrednim, optimum dystansu. Reguła pierwszego wrażenia przez telefon. Indywidualne treningi tworzenia pierwszego wrażenia uczestników szkolenia. Pytania zamknięte i otwarte. Trening aktywnego słuchania – reguła pierwszeństwa, efekt świeżości, zasada 5+/- 2. Parafraza, odzwierciedlanie uczuć, dowartościowywanie rozmówcy. Kontakt bezpośredni z klientem – analiza obecnych standardów obsługi klienta oraz wydawania zamówień. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Gestykulacja, ton głosu, wyraz twarzy, wizerunek – teoria
i analiza mowy ciała w nawiązaniu do pozytywnego kontaktu z Klientem. Materiał dodatkowy – indywidualna praca nad głosem i dykcją. Treningi autoprezentacyjne i komunikacyjne – praca nad mocnymi i słabymi stronami uczestników. Indywidualne określenie stylu komunikacyjnego
i roli w grupie na podstawie narzędzi psychologicznych.

TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI OBSŁUGI KLIENTA
Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów. Najczęściej popełniane błędy w kontakcie z Klientem. Indywidualne treningi uczestników szkolenia.

SYTUACJE TRUDNE W KONTAKCIE Z KLIENTEM
Klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie, reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach. Udzielanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje – zwroty i słowa kluczowe. Indywidualne treningi uczestników pozwalające na wykorzystanie technik obsługi klienta.

PROJEKT SPRZEDAŻY HR 2 DNI
ROLA PRACOWNIKÓW
Wprowadzenie. Zakres obowiązków i odpowiedzialność uczestników szkolenia w kontekście obsługi Klienta i sprzedaży. Kluczowe kompetencje pracowników. Tworzenie indywidualnych wykresów kompetencyjnych pracowników – analiza mocnych i słabych stron w nawiązaniu do własnego poziomu umiejętności obsługi Klienta i sprzedaży.

KOMUNIKACJA JAKO PODSTAWOWY ELEMENT OBSŁUGI KLIENTA
Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę. Kanał wzrokowy, kinestetyczny, słuchowy – dopasowanie słownictwa w dialogu bezpośrednim, optimum dystansu. Reguła pierwszego wrażenia przez telefon. Indywidualne treningi tworzenia pierwszego wrażenia uczestników szkolenia. Pytania zamknięte i otwarte. Trening aktywnego słuchania – reguła pierwszeństwa, efekt świeżości, zasada 5+/- 2. Parafraza, odzwierciedlanie uczuć, dowartościowywanie rozmówcy. Kontakt bezpośredni z klientem – analiza obecnych standardów obsługi klienta oraz wydawania zamówień. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Gestykulacja, ton głosu, wyraz twarzy, wizerunek – teoria
i analiza mowy ciała w nawiązaniu do pozytywnego kontaktu z Klientem.
Indywidualna praca nad głosem i dykcją. Treningi autoprezentacyjne
i komunikacyjne – praca nad mocnymi i słabymi stronami uczestników. Indywidualne określenie stylu komunikacyjnego i roli w grupie na podstawie narzędzi psychologicznych.

ASERTYWNOŚĆ W KONTAKCIE Z KLIENTEM
Pojęcie asertywności, 5 praw asertywności Fensterheima. Poczucie własnej wartości i samoocena jako wyznaczniki asertywności. Zasady asertywności, różnica między asertywnością, a wywieraniem wpływu, zachowania asertywne, agresywne, bierne i manipulujące oraz ich wpływ na Klienta, techniki asertywności, komunikaty typu Ja, zdarta płyta, metoda jujitsu, trening budowania pewności siebie, asertywna krytyka, asertywna odmowa. Indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy praz praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników. Określenie indywidualnego poziomu asertywności uczestników szkolenia na podstawie narzędzi psychologicznych.

WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI
Czym jest wywieranie wpływu? Kiedy wykorzystać asertywność, a kiedy wywieranie wpływu podczas obsługi Klienta? Zasady wywierania wpływu m.in społeczny dowód słuszności, stopa w drzwiach, niska piłka, ograniczonej dostępności i inne. Umiejętne rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemu. Jakie korzyści zakotwiczone są w potrzebach Klienta? Przedstawienie oferty na zasadach cecha- zaleta-korzyść. Zastosowanie zasad podczas kontaktu z Klientem. Indywidualne treningi uczestników szkolenia – analiza mocnych i słabych stron.

TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI OBSŁUGI KLIENTA
Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów. Najczęściej popełniane błędy w kontakcie z Klientem. Indywidualne treningi uczestników szkolenia.

SYTUACJE TRUDNE W KONTAKCIE Z KLIENTEM
Klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie, reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach. Udzielanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje – zwroty i słowa kluczowe. Indywidualne treningi uczestników pozwalające na wykorzystanie technik obsługi klienta.

PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
e-mail: biuro@perspecta.pl
tel: 58 746 38 41


Kliknij by powiększyć


Reklama
Wypożyczalnia samochodów Lublin
Serwisy Partnerskie
Pomocnik studenta Nowysącz.biz Usługi Lublin - Twoj-Lublin.pl
 

Ogłoszenia Lublin

 
CaloscDol